پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
امضای تفاهمنامه تجهیز مراکز درمانی خاورمیانه با همکاری یکی از شرکت‌های پارک علم و فناوری خراسان

امضای تفاهمنامه تجهیز مراکز درمانی خاورمیانه با همکاری یکی از شرکت‌های پارک علم و فناوری خراسان

- 1402/02/25

در نشستی با حضور نمایندگان شرکت احیا درمان پیشرفته از پارک علم و فناوری خراسان، موسسه مرآت و جامعه جمیل از کشور عربستان، تفاهمنامه تجهیز مراکز درمانی کشورهای خاورمیانه با دستگاه سی تی اسکن امضا شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، در حاشیه نمایشگاه جنبی کنگره رادیولوژی ایران و با حضور اعضای انجمن رفع موانع و انتقال تکنولوژی و دانش‌های نوین به تولیدکنندگان، تامین کنندگان و متخصصین تجهیزات و ملزومات پزشکی، آزمایشگاهی، دندانپزشکی و دارویی و خدمات فنی مهندسی و کنترل کیفی ایران (مرآت)، تفاهمنامه تجهیز مراکز درمانی خاورمیانه با دستگاه سی تی اسکن محصول شرکت احیادرمان پیشرفته عضو پردیس جامع پارک علم و فناوری خراسان به امضا رسید.  

دکتر علیرضا چیذری، دبیر موسسه مرآت در این دیدار گفت: تولید دستگاه سی تی اسکن توسط شرکت احیا درمان پیشرفته باعث افتخار صنعت پزشکی در ایران است و امضای تفاهمنامه بین بزرگترین تولید کننده دستگاه سی تی اسکن ایرانی با موسسات خارجی قطعا نشانه کیفیت تولیدات داخلی و زمینه ساز حضور گسترده تولید کنندگان کشور در منطقه خواهد بود.  

جامعه جمیل یک سازمانِ مستقر در عربستان سعودی است که در زمینه بهداشت و درمان و سلامتِ آب و هوا فعالیت می‌کند.  

شایان ذکر است شرکت احیا درمان پیشرفته در حوزه تولید فناوری، انتقال فناوری تجهیزات پزشکی پیشرفته با تمرکز بر ونتیلاتور، سی تی اسکن و دستگاه‌های بیهوشی از سال 1384 در پارک علم و فناوری خراسان فعالیت می‌کند.

دانلود پیوست خبر
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.